تندر – رعد قانون اساسی ریاست جمهوری مارین لوپن

تندر – رعد: قانون اساسی ریاست جمهوری مارین لوپن انتخابات فرانسه قانون سیاسی فرانسه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات با کدام سابقه جای فرهاد مجیدی و مجتبی جباری نشسته‌اید؟

    مدیران ورزشی باشگاه‌های اروپایی هرکدام سابقه مشخصی در فوتبال دارند ولی گویا در کشور عزیزمان ایران قضیه تفاوت می‌کند.

    با کدام سابقه جای فرهاد مجیدی و مجتبی جباری نشسته‌اید؟

    با کدام سابقه جای فرهاد مجیدی و مجتبی جباری نشسته اید؟

    عبارات مهم : ایران

    مدیران ورزشی کلوب های اروپایی هرکدام سابقه مشخصی در فوتبال دارند ولی گویا در کشور عزیزمان ایران قضیه تفاوت می کند.

    مدیران و معاونان ورزشی در کلوب های فوتبال یکی از کلیدی ترین پست ها را برعهده دارند و تقریبا مدیریت بخش فنی تیم بر عهده آن هاست. مدیران ورزشی معمولا مسئولیت مذاکره جهت جذب یا تمدید قرارداد بازیکنان و مربیان را انجام می دهند که جهت موفقیت تیم بسیار مهم است.

    در کلوب های بزرگ اروپایی مدیران ورزشی معمولا از میان بازیکنان سابق آن کلوب که رزومه مشخصی هم در بعد فنی فوتبال و هم مدیریتی آن دارند،انتخاب می شوند تا این وظیفه مهم را انجام دهند ولی در کلوب های ایرانی گویا داستان تفاوت دارد و افرادی جهت این سمت گزینش می شوند که نه تنها هیچ سابقه ای در پرسشها فنی فوتبال ندارند بلکه ریشه های مدیریتی آن ها هم به کل نامشخص و محل تردید است.

    با کدام سابقه جای فرهاد مجیدی و مجتبی جباری نشسته‌اید؟

    به عنوان نمونه سابقه و رزومه فوتبالی و مدیریتی مدیران ورزشی چند کلوب معتبر اروپایی مورد بررسی قرار گرفته تا مشخص شود هر کدام با چه اعتبار ای جهت این پست گزینش شده است اند.

    روبرت فرناندز که از سال 2015 به عنوان مدیر ورزشی بارسا گزینش شده، طی سال های 1986 تا 1990 بازیکن بارسلونا بوده و سابقه بازی در تیم های دیگر اسپانیایی نظیر والنسیا و ویارئال را هم دارد. ضمن اینکه فرناندز در زمینه مربیگری حرفه ای هم تجاربی دارد.

    مدیران ورزشی باشگاه‌های اروپایی هرکدام سابقه مشخصی در فوتبال دارند ولی گویا در کشور عزیزمان ایران قضیه تفاوت می‌کند.

    پیش از فرناندز،آندونی زوبی زارتا دروازه بان سابق بارسلونا مدیر ورزشی این تیم بود.زوبی زارتا که از سال 1986 تا 1994 سنگربان آبی اناری ها بود، از سال 2010 در این پست فعالیت کرد و سال 2015 از این تیم جدا شد.ضمن این که کارلوس پویول هم بعد از خدافظی اش از فوتبال مدتی به عنوان دستیار زوبی زارتا فعالیت کرد. مدیر ورزشی سابق بارسلونا در حال حاضر در کلوب مارسی فعالیت می کند.

    مدیر ورزشی باواریایی ها هم یک بایرنی قدیمی هست. حسن صالح حمیدزیچ که سال های سال پیراهن قرمز بایرن مونیخ را بر تن می کرده، از سال 2017 عهده دار این سمت در این کلوب بزرگ آلمانی شده است هست. صالح حمیدزیچ از سال 1998 تا 2007 بازیکن بایرن بوده و به جز این تیم در تیم هایی نظیر هامبورگ،یوونتوس و ولفسبورگ هم بازی کرده هست.

    در رئال مادرید هم اوضاع به همین صورت هست. به عنوان مثال پردراگ میاتویچ که سابقه سه سال حضور در جمع کهکشانی ها و زدن 30 گل را جهت این تیم در کارنامه دارد، قبلا چیزی حدود سه سال معاون ورزشی کلوب رئال مادرید بود.

    با کدام سابقه جای فرهاد مجیدی و مجتبی جباری نشسته‌اید؟

    پس از او هم این پست به میگوئل پاردسا رسید. پاردسا که از سال 2009 تا 2014 عهده دار این سمت در پر افتخارترین تیم اروپا بود، سابقه سه سال بازی در رئال مادرید در دهه 80 میلادی را در کارنامه دارد.

    در یوونتوس هم این پست در اختیار پاول ندود است.ندود که از سال 2001 تا 2009 پیراهن سفید و مشکی یووه را بر تن می کرد و بسیار هم در نزد هواداران این تیم محبوب بود، از فصل 2016-2017 به کادر مدیریتی بانوی پیر اضافه شد و در سمت مدیر ورزشی کلوب مشغول فعالیت شد.

    مدیران ورزشی باشگاه‌های اروپایی هرکدام سابقه مشخصی در فوتبال دارند ولی گویا در کشور عزیزمان ایران قضیه تفاوت می‌کند.

    اما شرایط در کلوب های بزرگ کشور عزیزمان ایران چگونه است؟

    باشگاه استقلال که یکی از قدیمی ترین کلوب های فوتبال کشور عزیزمان ایران و یکی از پر افتخار ترین کلوب های آسیا هست، فردی را در جایگاه معاونت ورزشی خود می بیند که ارتباط چندانی با فوتبال ندارد.

    با کدام سابقه جای فرهاد مجیدی و مجتبی جباری نشسته‌اید؟

    پندار توفیقی که گویا تحصیلات و فعالیت هایش در حوزه مهندسی شیمی و نفت و گاز بوده هست، در ابتدای این فصل به سمت معاونت ورزشی کلوب استقلال منصوب شد و به فعالیت پرداخت. او که سه سال قبل با وعده پرداخت 2 میلیارد به مجموعه مدیریتی آبی ها وارد شد و به گفته کسی که او را وارد ورزش کرد در آن سال تقریبا نیمی از وعده داده شده است اش را عملی کرد ، همچنان در این تیم مانده و از سمت هایی چون دبیر هیات مدیره ، حالا به پست معاونت ورزشی رسیده است ولی آیا می تواند جهت این پست حتی یک برگ رزومه ورزشی بیاورد؟ این اتفاق البته تنها در استقلال نیفتاده و سال هاست در تیم های دیگر ایرانی رخ می دهد ولی اقلا نام فردی که در این جایگاه می نشیند را مدیر ورزشی تیم نمی گذارند. کسی که در امور فنی اجازه اظهار نظر کند بی آنکه حتی ذره ای تخصص داشته باشد.

    در پرسپولیس قبل از گرشاسبی هم تقریبا چنین جایگاهی در اختیار ترکاشوند بود و حاشیه های زیادی را جهت مدیریت تیم ایجاد کرد. حالا ولی اقلا با گزینش افشین پیروانی که کاپیتان قرمزها و تیم ملی بوده است ، کمی از آن التهاب ها کاسته شده است است.

    شاید همین عدم آشنایی نه چندان زیاد توفیقی با فوتبال و پرسشها مربوط به آن است که باعث می شد که او خود را هنگام عقد قرارداد بازیکنان به هرگونه ای که شده است در کنار آن ها جا کند تا در تصویر یادگاری حضور داشته باشد و یا در دایرکت اینستاگرام با لحنی دور از ادب در مورد علی فتح الله زاده و کادر مدیریتی سابق استقلال صحبت کند و یا دم از اقدام جهت از بین بردن کارت زرد سید حسین حسینی بزند که عملا اتفاقی نشدنی است و مسائلی از این دست که البته جهت افراد تازه وارد در فوتبال کشور عزیزمان ایران چندان دور از ذهن نیست.

    حال فکر کنید در استقلال جهت اینجایگاه سرمایه هایی بزرگ چون فرهاد مجیدی ، مجتبی جباری و خیلی از همین بازیکنانی که شاید به زودی خداحافظی کنند یا در سال های اخیر خداحافظی کرده اند مثل رحمتی یا آرش برهانی حضور دارند که هر کدام ارزش را تجسم کنید اگر به نمایندگی از کلوب استقلال قرار باشد مذاکره بر سر گزینش بازیکن داشته باشند ،قطعا خیلی موفق تر از این بیگانگان با بحث های فنی خواهند بود!

    اما خب اینجا کشور عزیزمان ایران است و …

    واژه های کلیدی: ایران | فعالیت | ایرانی | فوتبال | فوتبالی | استقلال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار