تندر – رعد قانون اساسی ریاست جمهوری مارین لوپن

تندر – رعد: قانون اساسی ریاست جمهوری مارین لوپن انتخابات فرانسه قانون سیاسی فرانسه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات همه جهت داربی ۸۵ هیجان داریم/ تعداد گل نه، فقط بردن مهم است ، برانکو

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری داربی ۸۵ گفت: همه جهت بازی فردا هیجان داریم.

    همه جهت داربی ۸۵ هیجان داریم/ تعداد گل نه، فقط بردن مهم است ، برانکو

    برانکو: همه جهت داربی ۸۵ هیجان داریم/ تعداد گل نه، فقط بردن مهم است

    عبارات مهم : برانکو

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری داربی ۸۵ گفت: همه جهت بازی فردا هیجان داریم.

    به گزارش ایسنا، تیم های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فردا (پنج شنبه) داربی هشتاد و پنجم را از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می کنند. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از شهرآورد ۸۵ پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار کرد: درگذشت ابراهیم آشتیانی را تسلیت می گویم. این درگذشت فقدان بزرگی در آستانه داربی هست. الان می بینم که همه جهت بازی فردا هیجان دارید و منتظر شروع بازی هستید.

    همه جهت داربی ۸۵ هیجان داریم/ تعداد گل نه، فقط بردن مهم است ، برانکو

    بازیکنانم به کم کاری فکر هم نمی کنند

    وی ادامه داد: این بزرگترین بازی در آسیا هست. ما همه از این بابت خوشحال هستیم و بی صبرانه منتظریم. می دانیم این بازی جهت هوادارانمان چقدر مهم است و نتیجه آن بعضی اوقات از قهرمانی زیاد هست. استقلال هم همین نظر را دارد. بارها عرض کردم که داربی یک بازی خاص است و از قبل برنده اش مشخص نیست. هیچ ارتباطی به شرایط تیم در جدول ندارد و به تصمیم بازیکنان، تصمیم جمعی و روح تیمی مربوط هست. از همه مهم تر این که بازیکنانمان لحظه ای به ذهنشان خطور نمی دهند که کم کاری کنند به دنبال شاد کردن دل هواداران هستند.

    آنها که نیستند، ناراحتند

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری داربی ۸۵ گفت: همه جهت بازی فردا هیجان داریم.

    او افزود: خوشحالم که به عنوان مربی در این بازی حضور دارم. طبیعی است که به جز ۱۱ بازیکن مهم تیم، بقیه بازیکنان تا حدی ناراحت هستند که به خاطر عدم حضورشان در چنین بازی بزرگی هست. فردا سردرد و مصدومیت توجیه پذیر نیست. جهت بازی فردا همه سالم هستند و تنها کسانی که در مسابقه نیستند، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و احمد نوراللهی هستند.

    این که چند گل بزنیم مهم نیست

    سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا می توان یک بازی هجومی را از پرسپولیس شاهد بود گفت: همان طور که گفتم تمام بازیکنان سالم هستند و طبیعتا فقط به برد فکر می کنیم. برد برد و فقط برد. در این بازی انگیزه خیلی زیاد هست. فردا باید قلب ها داغ و ذهن و مغز متمرکز باشد. تعداد گل جهت ما مهم نیست و فقط برد جهت ما مهم است.

    مسلمان هم جزو بازیکنان ما است

    همه جهت داربی ۸۵ هیجان داریم/ تعداد گل نه، فقط بردن مهم است ، برانکو

    برانکو راجع به حضور مسلمان در بازی فردا گفت: مسلمان در کادر بازیکنان مان هست. در لیست ما ۲۰ بازیکن حضور دارند. باید نقاشی بکشم برایتان تا متوجه شوید. بیرانوند هم جزو بازیکنانمان است و همه احتمال بازی دارند.

    مگر قلیان کشیدن در کشور عزیزمان ایران ممنوع است؟

    او افزود: مسلمان جهت چه حق بازی نداشت؟ مگر در کشور عزیزمان ایران قلیان کشیدن ممنوع است؟ من فکر می کنم این مساله شخصی است و در قانون مشخص است چه چیزی ممنوع هست. من در رستوران هم می بینم که مردم قلیان می کشند.

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری داربی ۸۵ گفت: همه جهت بازی فردا هیجان داریم.

    سرمربی پرسپولیس راجع به این که چه تدبیری اندیشیده است که مانند بازی فصل قبل شکست نخورند گفت: داربی یک بازی خاص است و برنده از قبل ندارد. یکسری شرح آینده بازی را مشخص می کند. ما فصل پیش در پنج دقیقه شکست خوردیم. الان هم استقلال شرایط بدی در جدول دارد ولی استقلال مربی خوب و بازیکنان خوبی دارد.

    اگر مورد نیاز باشد از بشار رسن بازی می گیرم

    همه جهت داربی ۸۵ هیجان داریم/ تعداد گل نه، فقط بردن مهم است ، برانکو

    او راجع به حضور بشار رسن در پرسپولیس هم گفت: من بشار را آورده ام که از او بازی بگیرم و اگر مورد نیاز باشد این کار را در داربی انجام می دهم. من ترکیب تیمم را در نشست خبری مشخص نمی کنم. بشار از زمانی که آمده تقریبا در تمام بازی ها حضور داشته هست. متاسفانه مدت کمی با تیم بوده ولی چیزی که خوب هست، این است که با آمدن او به نشانه زده ایم. چون او پتانسیل اش را جهت حضور در پرسپولیس نشان داده و مهم تر این که ۲۰ سال دارد و خیلی جوان است.

    شفر بسیار با تجربه است

    او راجع به این که گفته می شود با توجه به تجربه بالای برانکو در داربی نسبت به شفر این تجربه چه کمکی به او می کند گفت: قبول ندارم که او تجربه ندارد. او با توجه به کارنامه ای که دارد تجربه زیادی دارد. او قهرمان آفریقا شده است و تجربه عظیمی دارد. تجربه داربی و بازی های بزرگ را دارد. بنابراین من فکر می کنم که او تجربه زیادی دارد.

    اگر استقلال هجومی بازی کند، دمش گرم!

    سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که فکر می کند که استقلال با چه ترکیبی می آید گفت: شفر آلمانی است و فلسفه فوتبال آلمان، هجومی است ولی طبیعی است که او به عنوان مربی واقعی در تمام فازهای بازی حساب باز می کند. طبیعی است که به دنبال این است که بخواهد با بیشترین تعداد بازیکن به سمت دروازه ما بیاید. بعد دمش گرم!

    روی تجربه سید جلال، ماهینی و خلیل زاده حساب کرده ام

    برانکو راجع به تمرکز بازیکنانش در این دیدار تصریح کرد: ما در کدام بازی تمرکز نداشتیم؟ در بازی فصل قبل، پنج دقیقه نیمه نخست بود. شاید فردا پنج دقیقه دیگر باشد. ما مدام روی تمرکز بازیکنان کار می کنیم. شما بهتر از من می دانید که انگیزه و هیجان در این دیدار بین بازیکنان و هواداران چطور هست. شما نمی توانید به آسانی برابر ۸۰ هزار نفر بازی کنید. من روی تجربه سید جلال، شجاع خلیل زاده و حسین ماهینی حساب باز کرده ام و مطمئنما چنین ضعف هایی رخ نمی دهد.

    تقسیم ۵۰-۵۰ سکوها هم قشنگ است

    او راجع به میزبانی پرسپولیس در این دیدار با وجود برابر بودن تعداد تماشاگران اظهار کرد: این داربی ایرانی زیباتر از حد معمول است و طبیعتا طبق قانون، میزبان ۱۰ درصد سکوها را به میهمان می دهد ولی من فکر می کنم همین اوضاع هم خیلی قشنگ است که قبول کردند که نصف استادیوم جهت پرسپولیس و نصف جهت استقلال باشد. من فکر می کنم که این خیلی خوب هست. من بابت این مساله به پرسپولیس و استقلال تبریک می گویم. در کنار این دو تیم به فدراسیون هم تبریک می گویم. این بازی ها به خاطر هواداران و مردم است و باید آنها را شاد کنیم.

    فردا همه چیز را خواهیم دید

    سرمربی پرسپولیس در خصوص این که اگر ربیع خواه حضور داشته باشد و مسلمان نباشد، خلاقیت در ترکیب پرسپولیس کم می شود گفت: همه چیز را فردا خواهیم دید.

    واژه های کلیدی: برانکو | سرمربی | استقلال | بازیکنان | پرسپولیس | سرمربی تیم | برانکو ایوانکوویچ | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار