تندر – رعد قانون اساسی ریاست جمهوری مارین لوپن

تندر – رعد: قانون اساسی ریاست جمهوری مارین لوپن انتخابات فرانسه قانون سیاسی فرانسه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی باید به جد از دیپلمات‌های کشور حمایت شود ، تمرکز دولت بر زدودن صورت خشن فقر از جامعه است

    جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد. 

    باید به جد از دیپلمات‌های کشور حمایت شود ، تمرکز دولت بر زدودن صورت خشن فقر از جامعه است

    تمرکز دولت بر زدودن صورت خشن فقر از جامعه است/باید به جد از دیپلمات های کشور حمایت شود

    عبارات مهم : ایران

    جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

    به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به گزارش دبیرخانه ستاد از برنامه های تدوین شده است جهت کم کردن فقر گفت: در جامعه اسلامی ایران، مشاهده صورت خشن فقر و اینکه افرادی سر گرسنه بر بالین بگذارند غیر قابل تحمل است و مهمترین خدمتی که ما باید در این زمینه انجام دهیم تمرکز همه تلاش ها جهت زدودن صورت خشن فقر از جامعه است.

    معاون اول رییس جمهور افزود: سال گذشته تصمیم گرفتیم که جهت مقابله با فقر به افرادی که درآمد آنها پایین تر از سقف تعیین شده است باشد بتوانند مابه التفاوت درآمد خود را از دولت دریافت کنند و جهت این منظور 7000 میلیارد تومان درنظر گرفته شد.

    باید به جد از دیپلمات‌های کشور حمایت شود ، تمرکز دولت بر زدودن صورت خشن فقر از جامعه است

    وی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست دقت کافی را جهت شناسایی این گونه افراد انجام دهند و بعد از شناسایی نسبت به توانمند سازی آنان و پرداخت مابه التفاوت درآمد اقدام کنند.

    جهانگیری همچنین با تاکید بر ضرورت تامین مسکن و ایجاد اشتغال جهت مددجویان و اقشار کم درآمد جامعه، تصریح کرد: در عنوان آموزش این افراد باید به این توصیه توجه شود که در رشته هایی تحصیل کنند که بتوانند بعد از فارغ التحصیلی و یا گذراندن دوره های آموزش فنی و حرفه ای وارد بازار کار شده است و خودشان به افرادی کارآفرین تبدیل شوند.

    جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد. 

    معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه مردم کشور عزیزمان ایران همواره آماده کمک به همنوعان خود هستند، خاطر نشان کرد: خیریه ها و نهادهای حمایتی متعددی به وسیله خود مردم فعال هستند و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می تواند با ایجاد مشوق هایی جهت مردم و خیرین، از این ظرفیت ها در جهت کمک به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه استفاده کند.

    وی ادامه داد: دولت در تلاش است جهت زیاد کردن رفاه عمومی جامعه، اقتصاد کشور را بزرگ کند و این یکی از سیاست های مهم دولت است که با بزرگ کردن اقتصاد، درآمد سرانه و رفاه عمومی جامعه را ارتقاء دهد.

    جهانگیری در ادامه سخنان خود با اشاره به بد عهدی آمریکا و خروج این کشور از برجام اظهار داشت: با این اتفاق شرایط جدیدی پیش روی کشور واقع شده است است که مورد نیاز است در این شرایط از دستگاه دیپلماسی به طور کامل حمایت شود تا دیپلمات های کشورمان بتوانند از مواضع جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران دفاع کنند.

    باید به جد از دیپلمات‌های کشور حمایت شود ، تمرکز دولت بر زدودن صورت خشن فقر از جامعه است

    وی افزود: وزارت امور خارجه مذاکرات خود را با اتحادیه اروپا دنبال می کند تا راهکارهای ادامه برجام در صورت تحقق تضمین های مورد نظر جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران بررسی شود.

    معاون اول رییس جمهور ادامه داد: آمریکا در تلاش است تا با به کارگیری روش های متفاوت به اقتصاد کشور عزیزمان ایران آسیب بزند ولی دولت عزم جدی دارد که با تمام ظرفیت پای اداره کشور بایستد و از شرایط بوجود آمده جهت رشد و توسعه اقتصادی کشور استفاده کند.

    جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد. 

    جهانگیری افزود: در شرایط تازه دیپلماسی اقتصادی بااهمیت ترین ابزار جهت مقابله با فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه آمریکاست و وزارت امور خارجه باید جهت بسط روابط اقتصادی با کشورهای همسایه و کشورهای نشانه و نیز کشورهایی که در همه شرایط تلاش کرده اند روابط خود را با جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران حفظ و توسعه بدهند کارها مورد نیاز را انجام دهد و از ظرفیت دیپلماسی عمومی و بخش شخصی به خاص اتاق بازرگانی جهت توسعه روابط اقتصادی استفاده نماید.

    نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر ضرورت ایجاد مشاغل خانگی جهت اقشار کم درآمد جامعه تاکید کرد و گفت: با این کار زمینه توانمند سازی این افراد فراهم می شود.

    دکتر پزشکیان همچنین بر لزوم تدوین سامانه جامع داده و اطلاعات در خصوص مسکن تاکید کرد و اظهار داشت: تعداد زیادی مسکن در کشور و جود دارد که خالی است و اگر این واحدهای مسکونی شناسایی شوند و جهت آنها مالیات در نظر گرفته شود قیمت مسکن در کشور کم کردن خواهد یافت.

    باید به جد از دیپلمات‌های کشور حمایت شود ، تمرکز دولت بر زدودن صورت خشن فقر از جامعه است

    وی همچنین با تاکید بر لزوم مدیریت محصولات و مواد غذایی مازاد بر نیاز کشور گفت: با مدیریت دقیق محصولات غذایی و استفاده از مواد غذایی مازاد، می توان گام هایی در جهت تامین امنیت غذایی کشور برداشت.

    دکتر پزشکیان در خصوص حمایت تحصیلی از مددجویان و اقشار کم درآمد جامعه نیز خاطر نشان کرد: باید مدیریت شود تا این اشخاص در رشته هایی تحصیل کنند که وقت های شغلی جهت آن رشته ها در بازار کار وجود داشته باشد.

    رییس اتاق بازرگانی کشور عزیزمان ایران نیز با اشاره به کارها دولت در جهت برطرف فقر مطلق گفت: دولت در برطرف فقر مطلق عملکرد موفقی داشته و با کارها انجام شده است جامعه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کم کردن پیدا کرده و این عنوان نمود بیشتری در حوزه سلامت داشته است.

    در این جلسه که وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، نفت، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، راه و شهرسازی، کشور، رییس شرکت برنامه و بودجه، رییس شرکت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس کل بانک مرکزی و رییس اتاق بازرگانی کشور عزیزمان ایران نیز حضور داشتند، نماینده دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گزارشی از کارها دولت جهت کم کردن فقر در قالب برنامه ششم توسعه و اقتصاد مقاومتی ارائه کرد و به تشریح کارها صورت گرفته مرتبط با برطرف فقر و زیاد کردن رفاه و تامین اجتماعی آحاد جامعه پرداخت.

    در این گزارش همچنین به کارها و برنامه های حمایتی دولت جهت کم کردن فقر اشاره شد و گزارشی از میزان پرداختی به خانوارهای دارای درآمد کمتر از سقف تعیین شده، ساز و کار ایجاد اشتغال جهت افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، طرح های اشتغال مددجویی، تامین مسکن، ارائه بسته حمایت غذایی در جهت کم کردن فقر تغذیه، حمایت تحصیلی و پوشش بیمه خانوارهای کم درآمد ارائه شد.

    واژه های کلیدی: ایران | اسلامی | اقتصاد | اقتصاد | اقتصادی | رییس جمهور | جامعه اسلامی | مجلس شورای اسلامی

    برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار